ét (1.000) billede siger mere end 1.000 ord

 Undervejs på vores rejse rundt i det sydøstlige Europa, bliver der taget mange billeder - rigtig mange billeder.

Dem der bliver uploadet her sammen med blog-indlæggene er alle taget med telefonen, uredigerede, fordi det er let lige at smide dem med, når teksten er skrevet..

..Men de fleste ved nok også at jeg (Morten) også tager en masse billeder med mit kamera. Jeg forsøger undervejs, når vi har nogle fredelige timer, at få dem smidt ind på computeren, sorteret, og redigeret, så jeg ikke ender med et uoverstigeligt bjerg af billeder jeg skal igennem, når vi er tilbage i lille Danmark.

Her er der nogle lidt "flottere" billeder, hvor der er lagt flere kræfter i komposition, farver, osv.

I skrivende stund er der trykket på udløseren lige omkring 3.500 gange - og det har mundet ud i ca. 700 redigerede billeder.
Jeg lægger løbende billederne op i et Google Photos album, når de er klar.

Hvis du har lyst til at få et indblik i den lidt mere kuraterede del af vores tur, kan albummet findes her:

https://photos.app.goo.gl/izaP41XxcUNdB2Bj7 

God fornøjelse


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Balkan-turen i tal og tanker

Barnedåb, og kurs syd-østpå

Skabelsesberetningen